Cand am inceput sa lucrez in asigurari, undeva prin 2005, cand venea vorba de casco se vorbea doar de full casco si fara fransiza. Asta era moda.
Daca incercam sa propun altceva, eram imediat oprit. Casco e full. Doar full. Fara fransiza.
Lucrurile s-au schimbat si de la full casco, romanii au ajuns fara casco dar cu fransiza cand facem vreo boacana sau ne trezim peste noapte cu vreo surpriza.
Asadar intrebarea: este soferul cu casco diferit fata de cel fara casco? Sau este soferul cu masina de serviciu diferit(probabil are casco)?
Care ar fi rolul asigurarii casco?
As zice sa ne dea pace sufleteasca. E asigurata. Atat. Sa fie precum un ban uitat intr-o pusculita si gasit doar la mare nevoie.
Pretul asigurarii casco a crescut simtitor de la an la an, prin urmare de la asigurare full casco la fara casco nu a fost mare distanta.
Cu toate acestea in ultima vreme au aparut produse hibride de casco, care nu sunt full insa asigura riscuri utile la preturi comparabile cu pretul asigurarii rca.
Oriunde as umbla, cand e vorba de casco sau nu, in trafic sau nu, eu casco bine ochii, e cea mai buna asigurare.
Mihai, rcaieftin.ro